CÉGÜNKRŐL

Ma, amikor a piac minden területén, minden szolgáltatási ágban cégek százai kínálják magukat, a vásárlók szeretik tudni, kihez fordulnak. Egy "arctalan" vállalkozás helyett, amely rossz esetben akár bizalmatlanságot is kelthet, Ön bemutathatja cégét, tevékenységét, referenciáit, s ezzel megteheti az első lépést a gyümölcsöző partneri kapcsolat felé.

Mit érdemes kiemelnie a bemutatkozásnál?

Röviden érdemes bemutatni a céget, olyan információkon át, amely érdekelheti (leendő) ügyfeleit. Ez minden területen és minden vállalkozásnál más és más: van, ahol a telephelyek vagy a viszonteladók, máshol a cég története az érdekes. Ha Ön egyéni vállalkozó, itt kaphat helyet rövid (szakmai) önéletrajza, bemutatkozása. Itt érdemes megemlíteni azt is, amiben vállalkozása különösen erős, vagy kiemelkedik a konkurensek közül: a nagy választékot, a forgalmazott márkák sorát, egy-egy különleges szolgáltatást, vagy kiegészítő szolgáltatásokat, amelyekkel valami pluszt ad vásárlóinak, ügyfeleinek - ezeket aztán a többi menüpontban részletesen kifejtheti.